Даведка:
+375 (17) 345-30-46

Рэгістратура платных паслуг
+375 (44) 552-46-72
+375 (44) 552-48-37

Рэгістратура прыёмнага аддзялення
+375(17) 345-35-09

Рэгістратура аддзялення лазарнай мікрахірургіі
+375(17) 341-64-71

Рэгістратура афтальмалагічнага кансультатыўна-дыягнастычнага аддзялення
+375(17) 371-00-49
+375 (29) 251-51-99

Факс
+375 (17) 340-58-42

Электронныя звароты

Праца са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб ва ўстанове аховы здароўя "10-я гарадская клінічная бальніца" ажыццяўляецца ў адпаведнасці з:

  • Конституцией Республики Беларусь;
  • Указом Президента Республики Беларусь от 15 октября 2007 г. № 498 «О дополнительных мерах по работе с обращениями граждан и юридических лиц»;
  • Директивой Президента Республики Беларусь от 27 декабря 2006 г. № 2 «О дебюрократизации государственного аппарата и повышении качества обеспечения жизнедеятельности населения»;
  • Законом Республики Беларусь от 18 июля 2011 г. № 300-З «Об обращениях граждан и юридических лиц»;
  • постановлением Совета Министров Республики Беларусь от 16 марта 2005 г. № 285 «О некоторых вопросах организации работы с книгой замечаний и предложений и внесении изменений и дополнений в некоторые постановления Совета Министров Республики Беларусь»;
  • постановлением Совета Министров Республики Беларусь от 30 декабря 2011 г. N 1786 «Об утверждении Положения о порядке ведения делопроизводства по обращениям граждан и юридических лиц в государственных органах, иных организациях, у индивидуальных предпринимателей»;
  • постановлением Совета Министров Республики Беларусь от 23 июля 2012 г. N 667 «О некоторых вопросах работы с обращениями граждан и юридических лиц»;
  • иными нормативными актами, регламентирующими работу с обращениями граждан и юридических лиц.

Электронныя звароты грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў (далей – грамадзяне), і юрыдычных асоб у адрас Нацыянальнага цэнтра прававой інфармацыі Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб».

Электронны зварот выкладаецца на беларускай або рускай мове.

Электронны зварот юрыдычнай асобы ў абавязковым парадку павінен змяшчаць: ·

  • назву і (або) адрас арганізацыі або пасаду асобы, якая накіроўвае зварот;
  • поўную назву юрыдычнай асобы і месца яе знаходжання;
  • выкладанне сутнасці звароту;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;
  • адрас электроннай пошты юрыдычнай асобы.

Электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней за 15 дзён, а якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі - не пазней аднаго месяца.

Тэрмін разгляду электронных зваротаў лiчыцца з дня рэгістрацыі звароту ў УАЗ «10-я гарадская клінічная бальніца».

Адказы на электронныя звароты накіроўваюцца ў электронным выглядзе на адрас электроннай пошты, указаны ў электронным звароце, або ў пісьмовым выглядзе на адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна або месца знаходжання юрыдычнай асобы ў выпадках, устаноўленых Законам Рэспублікі Беларусь № 300-З ад 18 лiпеня 2011 года «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў».

Звяртаем Вашу ўвагу, што без разгляду па сутнасці застаюцца звароты, якія (па якіх):

  • Выкладзены не на беларускай або рускай мове;
  • Не ўтрымліваюць прозвішча, уласнага імя і імя па бацьку або ініцыялаў, адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна або месца яго працы (вучобы);
  • Не ўтрымліваюць поўнай назвы юрыдычнай асобы і адрас яго месца знаходжання, прозвiшча, уласнага iмя, iмя па бацьку (калі такое маецца) кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
  • Утрымліваюць тэкст, які не паддаецца чытанню;
  • Утрымліваюць нецэнзурныя або абразлівыя словы ці выразы;
  • Падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах або ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
  • Утрымліваюць пытанні, рашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі УАЗ «10-я гарадская клінічная бальніца»;
  • Прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
  • Пададзены паўторны зварот, калі ён ужо быў разгледжаны па сутнасці і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці; ·
  • З заяўнікам спынена перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях.

Мы на карце

Даведка:
+375 (17) 345-30-46

Рэгістратура прыёмнага аддзялення
+375(17) 345-35-09

Рэгістратура платных паслуг
+375 (44) 552-46-72
+375 (44) 552-48-37

Ёсць пытанні? Пытайцеся!